Als er nu iets is wat ik nog meer haat dan de 25 reclame onderbrekingen in een Amerikaans televisieprogramma, dan is dat wel het drie maal herhalen van de reeds getoonde beelden.
“Most Daring” is verschrikkelijk in. Moest ik dat programma, dat volgestouwd is met youtube filmpjes, regisseren, dan duurde het geen 5 minuten.
Eerst tonen ze wat gaat komen. Drie filmpjes kort na mekaar, waarbij ze het niet schuwen om de “clue” al te laten zien. Iemand die op zijn gezicht gaat, zie je in vol ornaat een “face-plant” maken. Dan komt er een titelscherm en beginnen ze met een ander filmpje. Net voor het einde stoppen ze en beginnen ze opnieuw bij het begin. Weer net tot het einde. De derde keer spelen ze het filmpje helemaal. De laatste 10 seconden herhalen ze opnieuw. Misschien nog een keer achterstevoren. Dan nog eens helemaal het filmpje en als besluit, onder de begeleiding van een coole quote, nog eens het hoogtepunt uit het filmpje.
Van een filmpje van 15 seconden kunnen ze een programma item maken van 5 minuten. En dan zet ik dus mijn TV af. Ik kan daar dus echt niet naar kijken. Ik loop naar mijn computer en open Youtube en zoek naar vallende mensen (zie een eerder post).
Most Daring: Grils getting PWNED
Dan heb ik mijn portie leedvermaak alweer gehad voor vandaag, in minder dan 3 minuten. Kan ik mij weer met wat anders bezig houden.